2 IDEI PENTRU UN MIC DEJUN RAPID ȘI SĂNĂTOS

De aproximativ 2 luni am pus piciorul în prag și am început un stil de viață sănătos, din toate punctele de vedere. Pe lângă faptul că fac multă mișcare, beau 3-4 litri de apă și ceai verde, am o alimentație mult mai echilibrată și mai sănătoasă.
O să vorbim mai multe în curând, pentru că vreau să scriu un articol mai complex, în care vreau să vă arăt și să vă povestesc atât despre alimentație, cât și despre câteva dintre exercițiile mele preferate, pe care le fac la sală. Revin cu articolul când corpul meu o să fie în cea mai bună forma posibilă, ca să am cu ce mă mândri. Hahaa.

Așadar, vreau să prezint două dintre mesele mele preferate. Este vorba despre micul dejun, bineînțeles. Nu știu cum sunteți voi, dar eu până și seara înainte să mă pun la somn mă găndesc la micul dejun.
mic dejun rapid si sanatos
Terci de ovăz cu scorțișoară, fructe și fulgi cocos.

Aveți nevoie de:

– 250 ml de lapte ( eu folosesc lapte de cocos )
– 30-50 gr de fulgi de ovăz
– 100 gr de banană
– 125 gr de căpșuni
– 1 linguriță de sirop de agave
– scorțișoară
– fulgi de cocos ( găsiți la Mega Image )

mic dejun rapid
ioana grama mic dejun rapid si sanatosioana grama mic dejun

Modul de preparare este cât se poate de simplu. Puneti la fiert laptele cu fulgii de ovăz și când se ajunge la punctul de fierbere, dați focul mai încet și învârtiți constant compoziția timp de 5-6 minute. Dacă vă doriți un terci de ovăz cu o consistență mai lichidă, mai adăugați lapte sau apă, după preferințe. Adăugați scorțișoara, siropul de agave și amestecați, apoi puneți restul ingredientelor, iar la final presărați câțiva fulgi de cocos. Easy peasy piece of cake! mic dejun cu fulgi de cocosIaurt grecesc cu fulgi de ovăz și afine.

Aveți nevoie de:

– 250 gr de iaurt grecesc ( eu îl folosesc mereu pe cel de la Olympus )
– 50 gr de fulgi de ovăz
– 100 gr de afine
– o linguriță de sirop de agave
– scorțișoară ( dacă vă place la fel de mult cum îmi place mie )

mic dejun cu fulji de ovazmic dejun ioana grama

Cel mai simplu și mai rapid mic dejun ever! Banuiesc că nu aveți nevoie de prea multe explicații în ceea ce privește modul de preparare – pozele vorbesc de la sine.

mic dejun ioana grama

Sper să vă placă recomandările mele, iar dacă aveți de gând să le încercați, vă rog să îmi dați un tag, ceva, orice, ca să văd și eu.

Vouă ce vă place să mâncați cel mai mult la micul dejun?
Dacă știți vreo rețetă yummy, nu fiți zgârcite și lăsați un comentariu mai jos 😀

27 Comments

  1. Buna Ioana! Iti recomand mar copt cu scortisoara si apoi amestecat cu iaurt grecesc. Va fi ca un fel de budinca si e super delicios ❤️

  2. Si eu prefer iaurtul cu fulgi de dimineata, dar am cateva combinatii preferate la fructe: kiwi cu caspuni, mango si caspuni, afine si fulgi de cocos. De asemenea, am vazut ca afinele de la Mega (Crops) sunt cele mai bune (ma refer la cele inghetate), isi pastreaza forma, sunt maricele si au gust! Cand vine vorba de fructe de padure intotdeauna pun cate 1 pumn de fructe (o cana are doar 80 kcal, deci nu e problema).

    Sunt curioasa de unde ai luat fundalurile. Eu mi-am vopsit niste lemne, dar sunt destul de grele

  3. Hei,Ioana, vreau sa iti spun ca ma “inebuneste” acest mic de jun, terciul l-am incercat si eu, e nelipsit acum din meniu, iar iaurtul cu fulgi de ovaz nu stiu cum e dar cu siguranta o sa il incerc. Iti ador postarile si pe tine deasemenea❤

  4. Cristea Cosette Reply

    Încearcă budinca de chia îndulcită cu putina esența de vanilie și ca topping banana cu nuci/caju/migdale și bineînțeles scorțișoara!!!

  5. Și eu mă gândesc de seara la micul dejun. :)) Eu fac un mix, 50% din compoziție sunt fulgi de ovăz, iar restul semințe de in, migdale, nuci, dovleac, fulgi de grâu. Las peste noapte la hidratat în lapte, iar dimineața e genial. Poți adauga dimineața îndulcitor sau fructe.

  6. Yumm yumm, cam asa arata si micul meu dejun. In plus mai pun seminte de canepa/chia si pudra de maca. La fel ca si tine? Ador scortisoara.

  7. Buna, Ioana!
    De cateva zile sunt innebunita dupa fulgi de ovaz, banane, mar, scortisoara si iaurt grecesc. Toate intr-un bol delicios si sanatos!

  8. Iti recomand cu drag banana pancakes , se fac atat de usor si sunt atattt de bune. Eu pun faina de ovaz, o banana sau doua, lapte sau apa, praf de copt, esenta de vanilie. Dat prin blender si este gata compoZitia. Peste pun miere, nuci, afine, capsuni, este la libera imaginatie aici! Pacat ca nu pot atasa o poza :)))

  9. Ceva asemănător mănânc și eu, doar că fac un mix de semințe: chia, dovleac, mac. Le amestec cu iaurt și banană, eu îl îndulcesc cu miere ❤️

  10. Rondele de ovaz cu peanut butter, banana si miere iti recomand . Nu sunt mare fac peanut butter, dar in combinatia aceasta e delicios. Si da, si eu ma gandesc seara la mic dejun

  11. Amestec un iaurt simplu, o linguriță de miere, și cateva nuci, cu muesli sau fulgi de ovăz. Le lăs un pic să se înmoaie cerealele și iese tot un fel de terci.

  12. Ador sa mananc o felie de paine prajita cu guacamole. Cel mai bun mic dejun!

  13. Hey! Incearca banana oat meal:
    O banana pisata(intr-un borcan sau pahar cu capac), pui fulgii de ovaz, lapte se cocos (sau migdale), peanut butter (yummm), miere. Le amesteci bine in borcan si deasupra pui felii de banana si nuci sau alune sau ce preferi. Pui la frigider peste noapte (sau cel putin 4-5 ore) si…done! Delicios si satios!

  14. Eu îmi prepar ceva asemănător cu rețetele tale și îți recomand să încerci. Banană, căpșuni, zmeură și lapte de cocos (amestecate in blender) plus fulgi de ovăz și semințe de chia. O delicioșenie!! ❤

  15. Roxi Dascalu Reply

    Daca vrei ceva mai putin sarat, iti recomand ricotta cu nuci, sau mix de seminte, cu rondele de orez. Te rog sa imi zici unde gasesc fulgii de cocos In mega image ca eu merg zilnic si nu i-am gasit pana acum:(. Mersi

  16. Cristiana Nițu Reply

    Eu am de vreun an aceeași rețeta zilnic,cu foarte mici variațiuni. Lapte de soia/migdale/cocos,fulgi de ovăz/hrișca(gluten free option),nuci crude/unt de arahide,semințe de chia,de in,de dovleac,fulgi de cocos,banana,căpșuni/fructe de pădure și eventual Mango sau kiwi.
    E masa mea preferata și de când sunt vegana îmi da o dispoziție buna mereu.

  17. Hello!
    Care e titlul cărții pe care ai folosit-o în poze ?
    Thanks!

  18. Ce marca de fulgi de ovaz folosesti ? Eu in ultimul timp orice marca as incerca parca imi iasa terciul mult mai balos.
    Ideile de mic dejun sunt super! Multumim pt post

  19. Foarte faine idei de mic dejun! Eu ma bazez pe combinatia banana unsa cu un strat unt de arahide+ un strat iaurt grecesc, si afine langa- mai ales daca stiu ca trebuie sa rezist pana la pranz.

Leave A Reply

Navigate