Banii investiti intr-o calatorie aduc mai multa fericire decat cei investiti in lucrurile materiale.

Dupa ce ieri am petrecut o zi superba aproape de vara, azi m-am trezit cu toamna la geam. Nu ma intelegeti gresit, iubesc toamna mai mult decat orice anotimp, insa simt ca nu m-am bucurat de vara asa cum o faceam in anii trecuti. Tocmai de aceea, miercuri plec la Barcelona impreuna cu iubitul meu si prietenii mei dragi din Iasi, Madalina si Alex Raileanu.
Barcelona este unul dintre orasele mele preferate, de fapt, cred ca este orasul meu preferat din Europa. De fiecare data cand imi amintesc de Barcelona, ma gandesc la arhitectura, mancare buna, fructe de mare, vreme faina, palmieri si mare. Abia astept sa ma plimb pe Las Ramblas, sa merg la shopping pe Paseo de Gracia, sa ma bucur de soare si bineinteles, sa mananc cea mai buna paella din lume si sa beau sangria pe una dintre zecile de terase de pe malul marii Mediterane.358623_3600277_lz
Vreau sa calatoresc mai mult ca niciodata, asa ca am renuntat la ideea de a-mi cumpara o masina noua si mi-am propus sa cheltui tot ce am strans pana acum, dar si cei voi castiga de acum inainte, pe calatorii  si experiente de neuitat. Am inceput cu Barcelona, apoi in noiembrie vreau sa vizitez Roma sau orice alt oras frumos din Italia in afara de Milano si Venezia, iar la iarna vreau sa stau la plaja in Bali – deja am gasit bilete de avion la un pret foarte convenabil si vreau sa le cumpar cat de repede posibil.
Cred cu tarie ca amintirile din locurile pe care le vizitez si experientele pe care le traiesc, ma vor face mult mai fericita decat o masina noua sau orice alt lucru material. Pana si psihologii sunt de parere ca timpul si banii investiti intr-o calatorie, aduc mai multa fericire decat cei investiti in lucrurile materiale. Cu timpul, amintirile devin mai valoroase, în vreme ce lucrurile isi pierd valoarea. img_0025img_9989img_9974img_9960

Rochita – DIVACHARMS
Ghete – DIVACHARMS
Chocker – DIVACHARMS

Am mai fost in Barcelona acum 2 ani si am vizitat o multime de locuri frumoase: Parcul Guell, Muzeul de Arta Catalana, Pueblo Espanol, Port Vell, Sagrada Familia, insa cu siguranta am omis multe alte locuri care merita vizitate, asadar, daca stiti restaurante/strazi/cafenele sau orice altceva ce merita vazut/experimentat, let me know!

Avand in vedere ca temperaturile vor fi de peste 20 de grade, din bagajul meu nu o sa lipseasca rochitele si incaltarile comode. Deja am inceput sa imi fac tinutele pentru Barcelona si cred ca cea pe care o port in pozele de mai sus, o sa fie printre ele.
Atunci cand calatoresc pun accent pe piesele vestimentare comode si versatile, pe care le pot purta in mai multe combinatii, in felul asta salvez spatiu in bagaj, pentru altele noi :)). Ghetele astea din piele sunt incredibil de comode si versatile – le pot purta atat cu rochite si fuste, cat si cu o pereche de blugi. Iar ghiozdanul este foarte incapator si cu siguranta voi avea nevoie de el, pentru ca numai eu stiu cate lucruri inutile iau cu mine atunci cand calatoresc.
Btw, ghiozdanul face parte din colectia de toamna pe care o pregatesc impreuna cu www.posetute.com (@mala_bags pe instagram). Va fi o colectie in care va predomina animal print-ul si pielea in nuante metalice. O sa va placa la nebunie. Promit!img_0065

O saptamana frumoasa!

PS: Stati pe aproape, urmeaza un super video!

13 Comments

1. Anne Marie Reply

In Barcelona nu stiu ce sa-ti recomand pt ca am stat doar doua zile si nu am apucat sa vad mare lucru dar iti recomand Parcul de distractie din Tarragona, daca esti amatoare de senzatii tari. E la vreo 100 de km de Barcelona. Puteti inchiria masina, sau presupun ca exista si alt mijloc de transport in comun. E foarte tare, merita! Vacanta placuta sa aveti!

2. Am fost weekendul trecut in Barcelona si doua zile am prins furtuna seara :))) d-aia serioasa, asa ca as pune si niste blugi/umbrela etc :)) Poate tu o sa ai noroc, dar just in case.
    Incearca terasele de pe Las Ramblas si cele de pe plaja – super food <3.
    Du te la Montjuic si ia telefericul la coborare, iar in turnul de langa este un restaurant la etajl 80 cred (Torre de Alta Mar) – pentru o cina romantica sigur o sa va placa :)

3. Iti recomand restaurantul El Nacional de pe Paseo de Gracia – este superb si mancarea e super buna. O cafenea foarte faina e Ocana, pe langa La Rambla. Nu recomand sa stai la vreo terasa de pe La Rambla – mancarea este din semipreparate si peste/fructe de mare congelate,

Mergi pe Costa Brava pentru o zi de plaja, daca va permite vremea. Recomand Tossa del Mar – spectaculos.

Sangria nu e reprezentativa pentru Barcelona – incercati cava, un vin spumant gen prosecco.

Ca si zona turistica care mi=a placut foarte mult recomand Cartierul Gotic.

4. Parc de la Ciutadella, Parc d’attractiones Tibidabo, Palau Reyal de Pedralbes, Barri Gothic, La Pedrera
    In Barri Gotic pe strada de langa catedrala este un restaurant indonezian Betawi Restaurant – merita incercat, mancarea este geniala.

5. Vezi ca Bali-ul nu este o destinatie pentru iarna (la noi). Sezonul este iunie-iulie-august. Asta daca vrei sa prinzi vreme frumoasa, fara ploi, furtuni si altele cele :) La cat mai multe vacante frumoase si experiente minunate :*

6. Eu am vizitat Barcelona vara si desi am stat 10 zile nu pot spune ca am ajuns sa ma îndrăgostesc de acele locuri. Poate ca si căldura a fost un motiv pentru care nu am fost atat de incantata. Poate si asteptarile prea mari….Din ce am vizitat mi a placut casa bathlo , acvariul, parcul citadella …si guell a fost drăguț

7. Barcelona, mi amor! Ultima data am fost acum doi ani si am luat ponturi privind locurile de la prietena mea care a stat acolo. Am adorat Cartierul Gotic si zona Barcelonetta.Un restaurant pe care mi-l amintesc cu placere este Cerveceria Catalana unde am mancat tapas excelente.

8. Sunt cu totul de acord cu tine, eu strang bani pentru casa, si tot imi vine sa imi cumpar cate o vacanta din banii pe care ii am, ma abtin momentan, dar cred ca meritam din cand in cand cate o escapada, dupa fiecare concediu vin plina de planuri si cu mult chef de viata!

9. Salut
    Poti sa imi spui unde ai gasit bilete de avuon ieftine pt Bali?
    Mersi mult!!!!

• Nu stiu exact, s-a uitat iubitul meu si a gasit el ceva combinatie mai ieftina :)) dar cred ca din cauza faptului ca nu e sezon in iarna :(

• Salut! Poti sa te abonezi la newsletterul fry4free.com pentru tot felul de oportunitati de calatorie ff. atractive, daca nu ai perioade determinate in care vrei sa calatoresti. 😉