RIAD #BEMARRAKECH – MAROC

Sper că aveți parte de o zi însorită, plină de productivitate și voie bună!
Am revenit cu un nou articol din seria – RECOMANDAREA SĂPTĂMÂNII și de data aceasta nu este un produs de beauty, nici un fel de mâncare, ci un hotel care pe mine m-a impresionat și vreau neapărat să îl împărtășesc cu voi.
La începutul lunii martie am fost 4 zile în Maroc, mai exact în Marrakech sau orașul roșu, cum îl numesc oamenii de acolo datorită clădirilor care sunt vopsite toate în aceeași culoare cărămizie și am stat într-unul dintre cele mai frumoase Riad-uri – Be Marrakech.

“Noţiunea de Riad vine din arăbescul “Ryad”, ceea ce se traduce prin grădină. În trecut, din raţiuni de securitate, locuitorii săi obişnuiau să-şi construiască locuinţa într-un spaţiu închis, cu ferestre ce dădeau spre interior. Curtea era spaţioasă şi curată. Aici îşi amenajau o mică grădină, vegetaţia bogată ferindu-i totodată de căldura de peste zi. Datorită zidurilor groase, zarva de afară nu pătrundea înăuntru şi astfel liniştea era asigurată. De obicei, pereţii riadului erau decoraţi cu plăci ceramice specific mediteranean sau motive sculptate în stil maur, adeseori conţinând versete din Coran. Tradiţia spune că prosperitatea casei este asigurată dacă în grădină este plantat un portocal sau un lămâi. De asemenea, în centrul curţii interioare va fi întâlnită întotdeauna o mică fântână arteziană sau o piscină ca semn al bogăţiei, într-o zonă în care apa nu este la îndemâna oricui.”

Urmăream de ceva vreme contul de instagram @Bemarrakech și visam cu ochii deschiși de fiecare dată când vedeam poze sau filmări de acolo. Mulți bloggeri internaționali le-au trecut pragul și îmi doream din tot sufletul să o fac și eu, daaar bineînțeles că nu aveau disponibilitate mai mult de o noapte, așa că nu am stat prea mult pe gânduri și am rezervat o singură noapte direct la ei pe site – www.be-marrakech.com. A costat undeva la 120 Euro – un preț destul de mic având în vedere locația. Cu câteva zile înainte de plecare am postat pe insta story o poză în care le-am dat tag și spre surprinderea mea, mi-au scris și mi-au oferit încă o noapte! Din seria – orice SE POATE întâmpla dacă îți dorești cu ADEVĂRAT!

Este cu siguranță cel mai “instagramable” loc în care am fost vreodată, iar daca sunteți pasionați de fotografie, trebuie neapărat să ajungeți acolo! Îmi venea să fac poze fiecărui colțișor al Riad-ului și chiar dacă am făcut destul de multe, simt că puteam mai mult! Haha

Am stat 2 nopți, am mâncat micul dejun în fiecare dimineața, am luat cina de doua ori cu tot cu sticlă de vin și în plus, am avut transport de la aeroport la hotel – totul pentru 330 Euro!
Încă nu știu dacă mi-au făcut reducere, dacă mi-au scăzut o noapte de cazare, I have no ideea, tot ce știu este că a fost extrem de ieftin pentru condițiile pe care le-am avut, pentru felul în care ne-au tratat, dar și pentru mâncarea spectaculoasă pe care au servit-o.IMG_0019

Mai multe detalii despre călătoria în Marrakech, o să aflați în vlogul pe care urmează să îl montez și să îl postez pe canalul meu de youtube. Până atunci, aștept întrebările voastre în căsuța de comentarii.
Voi ați vizitat Marocul?

4 Comments

1. Foarte frumos scri, Ioana! Astept si vlogul! Spune-ne cat a costat si zborul! Pentru cat de frumos arata unde ai fost, a fost extrem de ieftin. Pupici!

2. e frumos riadul, dar sunt o multime wow in marrakesh. le riad yasmine e superb, tot pe instagram l am descoperit. Am fost si eu in marrakesh si e o destinatie de top, m as reintoarce oricand. E o destinatie ieftina pentru cazare, bilete avion si mancare, dar daca vizitezi mai multe orase, cum am facut noi in cele 2 saptamani costa ceva :) marocul e o destinatie care necesita timp, atatea locuri frumoase care merita vizitate .. Pentru cine are posibilitatea, recomand minim 10 zile de maroc, sa reusiti sa bifati tot ce va propuneti, sa va si relaxati, sa si vizitati, nu sa fiti intr-o fuga continua :)

3. O sa ajung in Maroc saptamana viitoare, tot in Marrakech cu o prietena… si noi am vrut sa stam la beMarrakech sau la Riad Jasmine tot asa unul foarte frumos dar nu aveau disponibilitate… ‍♀️ Oricum astept cu nerabdare vlogul de acolo. Te pup

4. Nu am vizitat inca acest loc, insa pe langa minunatiile ce pot fi gasite acolo, locul in care ai stat tu este de vis. Cred ca pretul este marisor, insa avand in vedere ca ai avut incluse cele doua mese si transportul de la si spre aeroport, cred ca este echitabil. Arati de milioane, Ioana!