Rise and Shine in Barcelona.

Eu v-am spus ca am sa calatoresc mai mult ca niciodata si ma tin de cuvant!
Luna trecuta am fost pentru a doua oara in Barcelona, insa de data asta impreuna cu cei mai faini moldoveni din lume, Madalina si Alex Raileanu sau #Railenii, cum ne place noua sa le spunem si bineinteles, cu iubitul meu.
Am inchiriat un apartament pe booking.com cu 2 dormitoare + living intr-o zona foarte buna, la 600 de metri de Placa Espanya, la un pret destul de mic avand in vedere ca toata suma s-a impartit la 4 persoane.

GEACA DENIM – EXCLUSIVES.RO | JEANS – ZARA | SNEAKERS – ZARA

Am observat ca imi place sa vizitez aceleasi orase de mai multe ori. Adica as fi putut alege orice alt oras din Europa, dar am ales Barcelona desi l-am vizitat acum 2 ani. Am eu o pasiune pentru Barcelona. Imi place la nebunie! E un muzeu in aer liber si ma umple de energie pozitiva de fiecare data cand il vizitez sau cand ma gandesc la el.
Iesire la mare si vedere la munte, arhitectura, arta la fiecare pas, palmieri si soare, sangria si fructe de mare proaspete, Barcelona le are pe toate. Nu degeaba este una dintre cele mai iubite si vizitate metropole europene.

Micul dejun il luam acasa in fiecare dimineata. Am profitat de supermarketul care era chiar langa cladirea noastra si am avut grija sa umplem frigiderul cu tot felul de bunatati. In felul asta am economisit bani pentru lucruri mai importante, cum ar fi shoppingul :)).
Prima zi am petrecut-o in mare parte la cumparaturi pe PASEO DE GRACIA, una dintre cele mai importante zone comerciale ale Barcelonei. Pentru mine si Madalina a fost Raiul pe Pamant. Noile colectii de haine din pacate nu se compara cu cele de la noi. Daca am gasi in magazinele de la noi macar jumatate din hainele pe care le gasim in Bracelona, dar si cu preturile de acolo, am fi mai fericite. Trust me.

Nu am exagerat cu shoppingul, insa ne-am facut placerile, iar la finalul zilei ne-am promis sa nu mai intram in niciun magazin pana plecam. Din pacate am incalcat promisiunea destul de repede pentru ca am trecut pe langa Puma, iar in vitrina straluceau tenisii din colectia Puma by Rihanna. Punct ochit, punct lovit. Vorba aia.
Dupa ce am carat plasele cu cumparaturi pe toate stradutele si am murit de cald prin metrou, am mers acasa sa ne schimbam in hainele noi, stiti voi,  ca atunci cand eram mici si ne cumpara mama haine de Paste sau de Craciun si abia asteptam sa le purtam. Eu una voiam sa le imbrac direct din magazin, dar niciodata nu ma lasa mama si bineinteles ca se lasa cu plansete. Nu se poate sa fiu singura!
O ora, maxim doua de odihna era tot ce ne trebuia ca sa ne reincarcam bateriile, iar prin odihna ma refer la editat de poze, stat pe instagram, facebook si snapchat. Asa ma relaxez eu, e o relaxare combinata cu placere. Asadar, dupa ce incarcam si noi 2-3 poze pe retelele de socializare ca tot omu, ne schimbam in tinuta cu numarul 2 si ieseam din nou.

ZARA FULL OUTFIT
Am vizitat piata LA BOQUERIA de pe Rambla unde am gasit toate bunatatile din lume. Deci nu va puteti imagina ce era acolo. Fructe proaspete, ciocolata de casa, jeleuri, smoothie-uri, inghetata, legume, fructe de mare, era Raiul. Spre surprinderea mea, am reusit sa pararesc piata fara sa-mi cumpar nimic. image

Am mers pana in capatul Ramblei si am ajuns in port unde ne-am odihnit picioarele pe o banca si am admirat frumusetea din jurul nostru.

to be continued…

4 Comments

1. Ador shoppingul in Spania, iar in perioada reducerilor, zici ca ai nimerit in paradis Nu imi venea sa cred ce mari sunt diferentele de pret intre RO si ES (la un palton Massimo Dutti ajungea diferenta la 100 eur). La vida loca!